farsinuce@feddit.dk to Teknologi@feddit.dkdansk · edit-28 months agoTest min GPT: "Socialdemokratiet svarer"chat.openai.comexternal-linkmessage-square12fedilinkarrow-up110arrow-down10file-text
arrow-up110arrow-down1external-linkTest min GPT: "Socialdemokratiet svarer"chat.openai.comfarsinuce@feddit.dk to Teknologi@feddit.dkdansk · edit-28 months agomessage-square12fedilinkfile-text
minus-squareking_link1@feddit.dklinkfedilinkarrow-up4·8 months agoFed ide! Det kunne vise sig godt for folk som vil finde ud af hvad de enkelte partier står for, på en mere “dialog metode”
minus-squarefarsinuce@feddit.dkOPlinkfedilinkarrow-up3·edit-28 months agoTak. Jeg håbede først at kunne lave én samlet “Demokratiet svarer” eller “Spørg partierne” custom GPT, men ChatGPT har begrænsning på mængde data, der kan tilknyttes custom GPTs.
Fed ide! Det kunne vise sig godt for folk som vil finde ud af hvad de enkelte partier står for, på en mere “dialog metode”
Tak. Jeg håbede først at kunne lave én samlet “Demokratiet svarer” eller “Spørg partierne” custom GPT, men ChatGPT har begrænsning på mængde data, der kan tilknyttes custom GPTs.