Jeg har haft en ret hård/stressende/underlig dag på arbejdet i dag. Min manager er en idiot men kollegaerne er ellers gode og arbejdet er der ikke noget galt med som sådan. Det er ret frustrerende.

Oven i det har jeg ikke fået lønforhøjelse i år. Jeg begynder at overveje at skifte til noget andet.

Hvordan har i det med jeres job? Jeg frygter lidt at det er hamsterhjulet jeg ikke er glad for og ikke nødvendigvis den ene arbejdsplads.

  • RedFoxDK@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    4
    ·
    3 months ago

    Overordnet set, så er jeg ikke glad for det - det er også et job, som jeg bare har af nødvendighed fremfor af lyst.

    Der er alt for mange kaos, som kunne løses fra vores leder side, men det bliver aldrig løst andet end med her og nu løsninger. Flere af mine kollegaer er idioter (unge voksene/teenager, eller folk med virkelig ingen hjerne aktivitet), samt min afdeling bliver behandlet som slave af en anden afdelingen. Vi har også, for ikke så lang tid siden, få en ny chef for de tre afdelinger, som nærmeste er en diktator og kan ikke klare det mindste press

    Det er et hårdt og ofte meget stresseende arbejde, men der er virkelig ingen fremtid i det. Jeg håber, at jeg er væk inden sommeren, men desværre er der ingen garanti for det… indtil da, skal jeg bare overleve et arbejdsplads, hvor det man bruge hovedet og se frem med mere end 5 minutter, gøre man er den klogeste på sted.