SorteKanin@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · vor 3 MonatenValdemar og Leonora kalder forbud mod salg af energidrik en dårlig idé: 'Det er børns eget ansvar'www.dr.dkexternal-linkmessage-square25fedilinkarrow-up115arrow-down10
arrow-up115arrow-down1external-linkValdemar og Leonora kalder forbud mod salg af energidrik en dårlig idé: 'Det er børns eget ansvar'www.dr.dkSorteKanin@feddit.dkM to Nyheder@feddit.dk · vor 3 Monatenmessage-square25fedilink
minus-squareKlorofyl@feddit.dkMlinkfedilinkarrow-up4·vor 3 MonatenHaha det er også sådan jeg plejer at lave æggene ;) god ide med jordnøddesmør. Angående mave så kender jeg heller ikke andre chiliprodukter der påvirker mig så meget. Har spist stærkere mad på en thai restaurant i Roskilde uden at blive så ødelagt.
minus-squarePilon23@feddit.dklinkfedilinkarrow-up2·vor 3 MonatenDet smager lidt henad mod Tantanmen med jordnøddesmør, så hvis man er til det kan sådan en god skefuld anbefales!
Haha det er også sådan jeg plejer at lave æggene ;) god ide med jordnøddesmør.
Angående mave så kender jeg heller ikke andre chiliprodukter der påvirker mig så meget. Har spist stærkere mad på en thai restaurant i Roskilde uden at blive så ødelagt.
Det smager lidt henad mod Tantanmen med jordnøddesmør, så hvis man er til det kan sådan en god skefuld anbefales!