Det er mandag, mine bekendte. Inspireret af https://feddit.dk/post/257712
På hedengangne dailyrush havde vi et par populære tråde, en hvor man kunne skrive, hvad man lige havde set af film og serier, og en anden med hvad man lige havde læst, og endnu en til spil man lige havde spillet.
Én ugentlig tråd med titlen “jeg har lige læst/set/spillet/hørt”, og så kunne man ellers give sin uforbeholdne mening om alt fra film og spil til podcasts og bøger.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver mandag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk.
Meget interessant. Nu så jeg lige hans mest sete video og jeg kan helt sikkert godt se hvad han mener med at have et kedeligt kontorarbejde som man egentlig ikke er særlig passioneret omkring 😅.
På den anden side tror jeg ikke jeg nogensinde kunne bo i en skov eller på den der minimalistiske måde. Det er lidt svært når ens passioner er internettet, programmering, gaming, anime osv. Men måske man en dag kan træde lidt tidligt ud af hamsterhjulet og bruge tiden på noget man faktisk brænder for. Jeg synes aldrig jeg har nok tid til den slags.