Hvordan er det totalt skuespil?
Selvfølgelig kan USA ikke vælge hvad Ukraine skal gøre, men hvorfor er det at USA(Trump) vælger at læne sig den vej?
Inb4 Trump er en Russisk agent, men det kunne være spændende at spekulere i hvad det er for noget information USA har for at de tænker det er det klogeste at gøre i den nuværende situation.
Også lidt spændende at EU vælger at opruste så kraftigt som vi nu er igang med, og nok forstærker fremadrettet
Jeg synes at det er ret tydeligt hvad er det at USA gør, de distancere sig selv fra krigen og vælger at isolere sig selv fra det der foregår i Europa.
Igen, spørgsmålet er mere, hvad er det for noget information som de har til rådighed der gør at de tænker det her er det smarteste valg?
Det er også derfor at det er vildt at de vælger at køre en handleskrig imod Canada!
Hvad er det der foregår?
Hvis man kan komme med et godt bud på det kræver det også virkelig gode beviser og kilder for at kunne finde hoved og hale i det, tænker jeg…
Men jeg ved sgu ikke, jeg synes at det er svært at have en stærk holdning til det, men indtil videre tænke jeg at et stærkere EU er den bedste vej for os, i hvert fald… og håber at vi kan støtte Ukraine nok til at de kan få deres jord tilbage.
Edit: Anyhow, jeg har bare svært ved at se hvordan det er at Trump er en Russisk agent, jeg kan forstå hvorfor det er at de vælger at distancere sig fra hvad det er der foregår, men det at han muligvis decideret vælger at fremme Russiske interesser kan jeg ikke rigtig se… endnu
Hvordan er det totalt skuespil? Selvfølgelig kan USA ikke vælge hvad Ukraine skal gøre, men hvorfor er det at USA(Trump) vælger at læne sig den vej? Inb4 Trump er en Russisk agent, men det kunne være spændende at spekulere i hvad det er for noget information USA har for at de tænker det er det klogeste at gøre i den nuværende situation. Også lidt spændende at EU vælger at opruste så kraftigt som vi nu er igang med, og nok forstærker fremadrettet
https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2025/03/05/abruptly-blocking-intel-the-us-prevents-ukraines-himars-from-firing-for-maximum-effect/
https://news.online.ua/en/the-us-is-ending-support-for-ukrainian-f-16s-but-there-is-a-way-out-891472/
Fortæl mig lige igen hvordan det IKKE er skuespil!!! Trump er kun ude på at hjælpe Rusland, der kan ikke længere være skyggen af tvivl.
Jeg synes at det er ret tydeligt hvad er det at USA gør, de distancere sig selv fra krigen og vælger at isolere sig selv fra det der foregår i Europa. Igen, spørgsmålet er mere, hvad er det for noget information som de har til rådighed der gør at de tænker det her er det smarteste valg? Det er også derfor at det er vildt at de vælger at køre en handleskrig imod Canada! Hvad er det der foregår? Hvis man kan komme med et godt bud på det kræver det også virkelig gode beviser og kilder for at kunne finde hoved og hale i det, tænker jeg… Men jeg ved sgu ikke, jeg synes at det er svært at have en stærk holdning til det, men indtil videre tænke jeg at et stærkere EU er den bedste vej for os, i hvert fald… og håber at vi kan støtte Ukraine nok til at de kan få deres jord tilbage.
Edit: Anyhow, jeg har bare svært ved at se hvordan det er at Trump er en Russisk agent, jeg kan forstå hvorfor det er at de vælger at distancere sig fra hvad det er der foregår, men det at han muligvis decideret vælger at fremme Russiske interesser kan jeg ikke rigtig se… endnu
Sic Semper Tyrannis