Muistakaa aurinkorasva 😎

Saa nÀhdÀ paljonko menee vettÀ töissÀ perjantaina ja lauantaina.

  • htmono@lemmy.world
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    10
    ·
    1 year ago

    TöissÀ harmittaa helteellÀ mutta toisaalta ei se +10c ollut myöskÀÀn kiva. +25 elokuuhun asti kiitos!

    • QuentinCallaghan@sopuli.xyzM
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      6
      ·
      1 year ago

      Ehdottomasti, pari viikkoa on kÀrvistelty kylmÀssÀ kelissÀ niin nyt voisi reippaasti ottaa takaisin.

    • haisku@sopuli.xyz
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      2
      ·
      1 year ago

      TÀmÀ, edelleen aamuisin ja iltaisin on aivan liian kylmÀ. Palelen tÀllÀkin hetkellÀ.

  • 666dollarfootlong@lemmy.world
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    6
    ·
    1 year ago

    Kiva tietÀÀ ettÀ teillÀ on siellÀ Suomessakin lÀmmintÀ. Itse olen juuri Thaimaassa ja tÀÀllÀ on ollut mukavan kuumaa ja kosteaa:D

  • MRPP@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    6
    ·
    1 year ago

    SPF50 kÀyttöön. Onneks tuli ILP hommattua viime vuonna, muuten olis lÀmpöhalvaukset lÀhellÀ.

    • tieluohan@sopuli.xyzM
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      9
      ·
      1 year ago

      Oli kyllÀ semmosta balettia verhojen ja ikkunoiden kanssa ennen pumpun hankkimista ettÀ yöllÀ pystyi nukkumaan. IlmalÀmpöpumppu on kyllÀ maaginen juttu, varsinkin jos talo lÀmpiÀÀ sÀhköllÀ.

      • Redditoristi@sopuli.xyz
        link
        fedilink
        suomi
        arrow-up
        4
        ·
        1 year ago

        ILP (X2) on olleet kyllÀ yksi parhaista hankinnoista ikinÀ. Ei enÀÀ kÀrvistelyÀ ja tuskaisia öitÀ. SÀhkölÀmmitteisen OKT:n sÀhkön vuosikulutuksestakin leikkaantui reilu 7000kWh.

  • norttipertti@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    4
    ·
    1 year ago

    Ja tÀmÀ viikko menee talon seiniÀ maalatessa
 Taitaa mennÀ aamu- ja iltahommiksi jos pÀivÀllÀ tarpeeksi korventaa.

  • Ninmi@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    4
    ·
    1 year ago

    Mun kÀmpÀssÀhÀn se on noussu pÀÀlle 30 jo vÀhÀn aikaa. ViimekesÀnÀ pysty kuumemittarilla seuraamaan huoneen lÀmpötilaa.

    • petroskoi@sopuli.xyzOP
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      1
      ·
      1 year ago

      muistaakseni jos on tarpeeks pitkÀÀn yli 30 astetta vuokra-asunnossa voi saada vapautuksen vuokrasta sille kuukaudelle, jos vuokranantaja ei oo reagoinu mitenkÀÀn siihen.

      SiitÀ on kyl sen verran aikaa kun piti toi selvittÀÀ nii en muista tarkalleen miten se toimi.

    • Lari@sopuli.xyz
      link
      fedilink
      suomi
      arrow-up
      2
      ·
      1 year ago

      Itse vingutin toissakesÀnÀ luottokorttia 400e edestÀ ja hain ilmastointilaitteen. Vauva nukkui 22 asteisessa huoneessaan tyytyvÀisenÀ ja vanhemmat kuumemmassa mutta onnellisena. En ole katunut ostosta hetkeÀkÀÀn.

      • kupimukki@sopuli.xyz
        link
        fedilink
        suomi
        arrow-up
        1
        ·
        1 year ago

        MeillÀkin on ilmalÀmpöpumppu kyl mut vÀÀrÀssÀ pÀÀssÀ taloa. Vauva pesimÀÀn olkkariin sit vaan kai. Oon liian tottunu nukuttamaan ulos. Voiskohan tuon laittaa pakastimeen?

  • nukesin2023@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    3
    ·
    1 year ago

    Onneksi töissÀ on ilmastointi ja kotona siirrettÀvÀ ilmastointilaite, joka tuli hankittua viime talvena.

  • Petul@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    3
    ·
    1 year ago

    Ulkona tulee hiki shortseissakin ja töissĂ€ ilmstointi sÀÀdetty pukumiehille sopivaksi đŸ„¶

  • TiredTarsier@sopuli.xyz
    link
    fedilink
    suomi
    arrow-up
    2
    ·
    1 year ago

    SyksyÀ odotellessa, joka on muutenkin paras vuodenaika tunnelmansa vuoksi. Muutenkin kiva kun saa alkaa etsiÀ pitkiÀ kalsareita ja villapaitoja sateisiin iltoihin.