Muistakaa aurinkorasva đ
Saa nÀhdÀ paljonko menee vettÀ töissÀ perjantaina ja lauantaina.
TöissÀ harmittaa helteellÀ mutta toisaalta ei se +10c ollut myöskÀÀn kiva. +25 elokuuhun asti kiitos!
Ehdottomasti, pari viikkoa on kÀrvistelty kylmÀssÀ kelissÀ niin nyt voisi reippaasti ottaa takaisin.
TÀmÀ, edelleen aamuisin ja iltaisin on aivan liian kylmÀ. Palelen tÀllÀkin hetkellÀ.
Kiva tietÀÀ ettÀ teillÀ on siellÀ Suomessakin lÀmmintÀ. Itse olen juuri Thaimaassa ja tÀÀllÀ on ollut mukavan kuumaa ja kosteaa:D
Kunhan ei nÀihin grilliasteisiin asti mene :(
SPF50 kÀyttöön. Onneks tuli ILP hommattua viime vuonna, muuten olis lÀmpöhalvaukset lÀhellÀ.
Oli kyllÀ semmosta balettia verhojen ja ikkunoiden kanssa ennen pumpun hankkimista ettÀ yöllÀ pystyi nukkumaan. IlmalÀmpöpumppu on kyllÀ maaginen juttu, varsinkin jos talo lÀmpiÀÀ sÀhköllÀ.
ILP (X2) on olleet kyllÀ yksi parhaista hankinnoista ikinÀ. Ei enÀÀ kÀrvistelyÀ ja tuskaisia öitÀ. SÀhkölÀmmitteisen OKT:n sÀhkön vuosikulutuksestakin leikkaantui reilu 7000kWh.
Olispa jo syksy.
Muistakaa myös juoda paljon vettÀ!
Ja tÀmÀ viikko menee talon seiniÀ maalatessa⊠Taitaa mennÀ aamu- ja iltahommiksi jos pÀivÀllÀ tarpeeksi korventaa.
Mun kÀmpÀssÀhÀn se on noussu pÀÀlle 30 jo vÀhÀn aikaa. ViimekesÀnÀ pysty kuumemittarilla seuraamaan huoneen lÀmpötilaa.
muistaakseni jos on tarpeeks pitkÀÀn yli 30 astetta vuokra-asunnossa voi saada vapautuksen vuokrasta sille kuukaudelle, jos vuokranantaja ei oo reagoinu mitenkÀÀn siihen.
SiitÀ on kyl sen verran aikaa kun piti toi selvittÀÀ nii en muista tarkalleen miten se toimi.
Voi juma. MitenköhÀn sitÀ saa vauvan nukkumaan :[
Itse vingutin toissakesÀnÀ luottokorttia 400e edestÀ ja hain ilmastointilaitteen. Vauva nukkui 22 asteisessa huoneessaan tyytyvÀisenÀ ja vanhemmat kuumemmassa mutta onnellisena. En ole katunut ostosta hetkeÀkÀÀn.
MeillÀkin on ilmalÀmpöpumppu kyl mut vÀÀrÀssÀ pÀÀssÀ taloa. Vauva pesimÀÀn olkkariin sit vaan kai. Oon liian tottunu nukuttamaan ulos. Voiskohan tuon laittaa pakastimeen?
Onneksi töissÀ on ilmastointi ja kotona siirrettÀvÀ ilmastointilaite, joka tuli hankittua viime talvena.
Ulkona tulee hiki shortseissakin ja töissĂ€ ilmstointi sÀÀdetty pukumiehille sopivaksi đ„¶
RiittĂ€spĂ€ lĂ€mpöö viel JuhannuksekskiâŠ
TĂ€tĂ€ on odotettu 11 kuukautta đ
Nautitaan helteestÀ kun voi! Kohta on taas joulu
Huhhuh, kuumaks kÀy!
SyksyÀ odotellessa, joka on muutenkin paras vuodenaika tunnelmansa vuoksi. Muutenkin kiva kun saa alkaa etsiÀ pitkiÀ kalsareita ja villapaitoja sateisiin iltoihin.