- november kl. 16.00 - 17.00 på “Pladsen ved Føtex” ved Vestergade / Overgade
Kom og deltag i en meningsfuld markering af årsdagen for November-pogromerne (også kendt som Krystalnatten), som nazisterne i Tyskland iværksatte den 9. november 1938.
Kom og tænd en fakkel eller lys for vores fælles håb om en fredelig og retfærdig fremtid.

De navne jeg har kunnet finde i gamle artikler er folk som Pia Kjærsgaard, Morten Messerschmidt, Inger Støjberg, Søren Pape (før han døde, naturligvis) og Naser Khader. Der er naturligvis også nogen i regeringen, der lever med beskyttelse, men jeg har simpelthen ikke kunnet finde nogen artikler der nævner navne fra venstrefløjen på det - hverken i eller udenfor regeringen. Det tætteste jeg har fundet er Barbara Bertelsen, men det er nu stadig påfaldende hvor mange flere på højrefløjen der er tale om.
Jeg tror heller ikke at Kurt Westergaard havde levet sine sidste år med PET beskyttelse, hvis han havde været kendt for at tegne Jesus med en bombe på sig. Det har sjovt nok noget med bomben i Mohammads turban, og muslimernes reaktion på det, at gøre. Ligesom når Pia Kjærsgaard, Morten Messerschmidt, Inger Støjberg, Søren Pape og Naser Khader har/havde brug for beskyttelse, så er det på grund af muslimers reaktion på deres legitime handlinger.