- november kl. 16.00 - 17.00 på “Pladsen ved Føtex” ved Vestergade / Overgade
Kom og deltag i en meningsfuld markering af årsdagen for November-pogromerne (også kendt som Krystalnatten), som nazisterne i Tyskland iværksatte den 9. november 1938.
Kom og tænd en fakkel eller lys for vores fælles håb om en fredelig og retfærdig fremtid.

Det synes jeg lyder lidt som en falsk dikotomi. Der er andre muligheder for at begrænse hvor mange flygtninge der kommer til Danmark end at stoppe krige (en strategi der heller ikke har virket særlig godt indtil videre, og som @StunningKruger@feddit.dk pointerer, hvorfor skal vi agere politibetjent i hele verden?).
Jeg synes også masseimport er et ret misvisende term om det der sker. Men jeg forstår udmærket at man er kritisk overfor mellemøstlig kultur og dens inkompatibilitet med dansk kultur, som gør integrering svær og fører til erosion af danske værdier, fx tillidssamfundet. Det er selvfølgelig ingen undskyldning eller begrundelse for reel racisme, men jeg synes sagtens man kan være kritisk på den måde uden at være racist.
deleted by creator
deleted by creator
Jeg ved ikke helt hvad du prøver at sige med din første kommentar. Vi kan da sagtens blive enige om at DF har racistiske tendenser. Danmark har også nogle problematiske ting i vores kultur. Det gør ikke mellemøstlig kultur bedre.
Altså… Ja det er da fint nok, men desværre er mange dele af mellemøstlig kultur jo simpelthen sexistisk og homofobisk. Hvorfor skulle det så være “farligt” at sige at man er kritisk over for det? Jeg mener bare det er begrundelser for hvorfor jeg er kritisk over for den kultur. Altså jeg er kritisk overfor mellemøstlig kultur pga. dens sexistiske og homofobiske tendenser, fx.
Det synes jeg virker rimelig inkompatibelt med dansk kultur. Sexisme og homofobi spiller da helt sikkert ind i tillidssamfundet, men nu var det også bare et eksempel.
Det er desværre derfor vi er endt i denne håbløse situation.
Tommy Robinson blev i dén grad sat på plads sidst han var i Danmark:
https://www.youtube.com/watch?v=xx7vq75vDwk
At det så var opfundne ting han blev anklaget for, er ikke så vigtigt for en typisk dansk rød journalist.