• GojuRyu@lemmy.worldOP
    link
    fedilink
    dansk
    arrow-up
    9
    ·
    3 months ago

Jeg synes det er vildt at Messerschmidt vil sagsøge Lidegaard, når han åbenbart selv bor i glashus. Jeg havde ikke set hans tweet før og jeg var nærmest mundlam. Det er så langt over stregen for hvad der burde være acceptabelt i dansk politik og så lyver han jo om Mette Frederiksen, for jeg tror simpelthen ikke på at han i god tro kan anklage hende for at holde hånden over en voldtægtsmand blot fordi han ikke blev udvist. Dobbelt moral har han da nok af.

Skærmbillede af et tweet fra Messerschmidt

• GojuRyu@lemmy.worldOP
    link
    fedilink
    dansk
    arrow-up
    9
    arrow-down
    1
    ·
    edit-2
    3 months ago

Jeg synes virkelig Løkke træder i karakter her og kommer med kritikken som blå blok ikke ville. Det er vigtigt at det ikke kun er røde partier der kritiserer det, så jeg er glad for at Løkke har udtalt sig og uden at pakke det alt for meget ind.

• MBech@feddit.dk
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      3 months ago

Efter alt for mange år med Løkke kan jeg ikke være andet end skeptisk overfor alt hvad han gør/siger/drikker.

Jeg ser det som hans måde at prøve at stille sig frem til statsminister posten. I hele den her periode har folk primært snakket om Messerschmidt og Vanopslagh. Det her er Løkkes måde at få banket modstanderne af banen. Manden har gang på gang vist at han ikke har nogle værdier, udover at blive valgt, og det er den værdi han endnu engang viser her.

Det ændrer naturligvis ikke på at han har ret. Men han får ikke nogle point i min bog for det.