Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

• Nangijala@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    13
    ·
    edit-2
    vor 5 Monaten

Venter på at høre fra udlejeren til det rækkehus kæreste og jeg har kig på. Min hjerne har kørt 180 i timen hele natten. Næsten ikke lukket et øje. Gået rundt i lejligheden som et dyr og drukket mælk, tændt stearinlys og slukket dem igen. Der var fremvisning kl 10. Jeg ved ikke hvor længe sådan noget varer. Vi kunne ikke komme med, men det par, der var hurtigere ude end os, er der vist eller har været der nu. Hvis de takker nej er den vores fordi udlejeren virkelig godt kunne lide vores profiltekst.

Jeg ved godt at det bare er et lille rækkehus, men jeg kan næsten ikke magte tanken om at vi ikke får det. Prøver at indstille mig på det. Også selvom min hjerne allerede har planlagt haven og hvor stueplanterne skal stå og at jeg vil begynde at bage igen når vi får en ovn, der faktisk virker. Har sågar tænkt over hvor højt et juletræ vi kan få og hvordan vi pynter det, når nu det bare er os to i år. Vi får den ikke. Vi får den ikke. Vi får den ikke. Men kaprifolie, jasmin og sommerfugle buske ville være så fedt, hvis man må plante. Vi får den ikke. Vi får den ikke. Gad vide om man må så kløver? Vi får den ikke. Jeg vil have at hele plænen er kløver! Vi får den ikke. Alle de små dyr og væsner jeg vil male i hjørner og kroge i huset så vores venners og søskendes børn har noget sjovt at gå og lede efter når de er på besøg… Men vi får den jo for helvede ikke.

Det værste er at jeg ikke rigtig har noget at tage mig til på arbejdet i dag fordi jeg afventer feedback så jeg har masser af tid til at drive mig selv til vanvid Dx

Update 12:13: Udlejeren ringede. “Parret har valgt rækkehuset, så det er ikke længere ledigt.”

“Men øhm, faktisk så er det andet rækkehus ved siden af også ledigt, så hvis I lige kommer ud og kigger en dag når I kan, så er det jeres.”

• Nangijala@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        5
        ·
        vor 5 Monaten

Hun sagde at vi skulle ringe tilbage på mandag da hun har bedre tid der. Umiddelbart lyder hun lige så interesseret i os som vi er i at komme ud og bo der, så jeg frygter faktisk ikke at hun giver det til nogle andre. Hun nævnte flere gange hvor meget vores profiltekst resonerede med hende på et personligt plan og hun lød meget reel. Så ja. Vi har lige weekenden til at få lagt en plan. Bliver nok mig, der tager derud alene på en eller anden måde. @,@

• Nangijala@feddit.dk
            link
            fedilink
            arrow-up
            3
            ·
            vor 5 Monaten

Tak! Jeg glæder mig også til at have noget mere at rapportere om, også selvom der er en tornado igang inde i knolden ligenu.

Tror weekenden kommer til at gå med at smide en masse lort ud. Det er ikke fordi vi ejer vildt meget i forvejen, men der er stadig en masse små og større ting der lige så godt kan ryge ud. Min kæreste har allerede været i gang. Tror næsten alt vi har stående i kælderen bliver kørt på genbrugsstationen. Det meste af det er lige til at smide i en container alligevel pga fugtskader og des lige.

Anyway, håber I har en god weekend også! 🤗

• Sommerhaven@feddit.dk
              link
              fedilink
              arrow-up
              3
              ·
              vor 5 Monaten

Årh ja, der er altid noget at rytte ud i ; ) Jeg er også imponeret, over hvor hurtigt, vi har fået fyldt loftet… og vi er endda “smålige” eller hvad det fine ord nu skulle være hah.

Og i lige måde!

• Nangijala@feddit.dk
                link
                fedilink
                arrow-up
                1
                ·
                vor 5 Monaten

Ja jeg tænker også at det er sådan det går når man får lidt mere plads xD glæder mig bare il at min kæreste får et ordentligt rum hvor han kan dyrke sine hobbyer ordentligt fordi de kræver plads og det er bare svært for ham i vores nuværende bolig. Det bliver simpelthen så godt for ham 🥰

• Nangijala@feddit.dk
                    link
                    fedilink
                    arrow-up
                    1
                    ·
                    vor 5 Monaten

Det kan jeg ikke rigtig sige uden at doxe ham xD han har ret mange forskellige hobbyer, men dem der fylder har gjort ham til lidt af en kendis inde for feltet. Vi har uden pis oplevet, at folk er kommet hen til ham når vi har være ude på ture eller ude at spise og spurgt om ikke han er X og om han kan give dem nogle råd eller om de må tage billeder med ham. Han har også været på tv og været med i en dansk youtubers video en gang eller to. Hvis man søger på især én af hobbyerne på nettet så dukker hans ansigt op hver gang. Man ved ikke hvem han er med mindre man kender hobbyen. Så ved man 100% hvem han er.

Så ja, det er bare ting der fylder lidt i lejligheden og som ville være så meget bedre for ham hvis vi får mere plads. ❤️

• SorteKanin@feddit.dkM
      link
      fedilink
      arrow-up
      3
      ·
      vor 5 Monaten

Jeg krydser fingre for dig! Men husk nu også at der findes mange andre boliger derude man også kan forelske sig i :)

• Nangijala@feddit.dk
        link
        fedilink
        arrow-up
        4
        ·
        vor 5 Monaten

Du har så evigt ret. Med mindre et eller andet går helt galt, så flytter vi ind i nabohuset. Jeg er helt rundt på gulvet ligenu.