cabbage@piefed.social to Nyheder@feddit.dkNorsk bokmål · edit-22 months agoSkøyteløper gir Danmark første medalje i vinter-OL på 28 årwww.dr.dkexternal-linkmessage-square6linkfedilinkarrow-up114arrow-down10file-text
arrow-up114arrow-down1external-linkSkøyteløper gir Danmark første medalje i vinter-OL på 28 årwww.dr.dkcabbage@piefed.social to Nyheder@feddit.dkNorsk bokmål · edit-22 months agomessage-square6linkfedilinkfile-text
minus-squarecabbage@piefed.socialOPlinkfedilinkEnglisharrow-up5·2 months agoOops! Baklager det - jeg leser for det meste norske nyheter, så gikk til DR for å finne en dansk kilde. Deres overskrift “Ville vise det på verdens største scene: ‘Det gjorde jeg nu’” er fantastisk intetsigende. Skal være mer forsiktig i fremtiden! :)
minus-squareSorteKanin@feddit.dkMlinkfedilinkarrow-up3·2 months agoDet er fint, og som reglen også siger er du velkommen til at inkludere en mere beskrivende titel i [kantede parenteser] :)
Oops!
Baklager det - jeg leser for det meste norske nyheter, så gikk til DR for å finne en dansk kilde. Deres overskrift “Ville vise det på verdens største scene: ‘Det gjorde jeg nu’” er fantastisk intetsigende.
Skal være mer forsiktig i fremtiden! :)
Det er fint, og som reglen også siger er du velkommen til at inkludere en mere beskrivende titel i [kantede parenteser] :)