Klorofyl@feddit.dkM to Feddit.dk@feddit.dk · 5 months agoSocialdemokratiet vil forbyde beskedtjenesten Telegramwww.dr.dkexternal-linkmessage-square24fedilinkarrow-up116arrow-down11
arrow-up115arrow-down1external-linkSocialdemokratiet vil forbyde beskedtjenesten Telegramwww.dr.dkKlorofyl@feddit.dkM to Feddit.dk@feddit.dk · 5 months agomessage-square24fedilink
minus-squareLimfjorden@feddit.dklinkfedilinkdanskarrow-up2·5 months agoJeg er ikke sikker på RCS er så udbredt endnu. Det blev faktisk først implementeret på iOS i år, og det endda uden kryptering. På sigt tror jeg dog du får ret i at SMS-beskeder bliver krypterede.
minus-squareFugtig Fisk@feddit.dklinkfedilinkarrow-up2·5 months agoDet virker bare primitivt at modarbejde højere sikkerhed kun for at forebygge kriminalitet eller misbrug
Jeg er ikke sikker på RCS er så udbredt endnu. Det blev faktisk først implementeret på iOS i år, og det endda uden kryptering. På sigt tror jeg dog du får ret i at SMS-beskeder bliver krypterede.
Det virker bare primitivt at modarbejde højere sikkerhed kun for at forebygge kriminalitet eller misbrug