Hur lĂ€nge har det varit âNy kvalitetâ? Ăr det lĂ„dan eller pizzan som avses?
Och varför stĂ„r det âBon appetitâ pĂ„ franska (fast utan Ă©)? Pizza Ă€r vĂ€l mer förknippat med Italien?
Jag tror att âBon Appetitâ kan anvĂ€ndas i Engelska ocksĂ„, utan Ă©.
Bone apple teeth!
I min stad fÄr vi pizzan ihoprullad i en handduk.
Classy
Äh, pizzarulle med extra fiber! Skitgott och sÄ torkar det röven pÄ vÀgen ut ocksÄ!
Tror inte det. Jag tror stÀllet vi gÄr till kör med en likande men det stÄr bara pizza pÄ den, kanske nÄgot mer. Men jag har vÀll inte ricktigt laggt det pÄ minnet sÄ mycket.
Standard lĂ„dan! Ny kvalitet gĂ€ller kartongen, men har inte sparat nĂ„gra gammla, sĂ„ kan inte gemföra đ
Jag Ă€lskar âny kvalitetâ som en tjĂ€nst till pizzabagarna utan att kartongtillverkaren vet vad fan det ska vara till för pizza eller stĂ€lle.
En liknande lÄda men inte riktigt samma motiv hÀr, norrbotten
Den lokala pizzerian kör dessa
NÀ vi har nÄgon kvinna som dansar med en pizza, eller helt omÀrkta lÄdor, eller en med en pizza pÄ. Det verkar bero lite pÄ veckan.
Aldrig sett!
Har du nÄgonsin bestÀllt pizza? :P
Ăr det inte lite intressant hur dessa pizzerior inte Ă€r en franchise?
Jag menar, tÀnk om alla dessa pizzerior som heter Milano, Napoli, Kentas Pizza, etc. alla hade hetat samma sak.
De har ju i mÄngt och mycket samma feel, samma erbjudande, samma kvalitet, osv.
KĂ€nns som en missed opportunity att inte ha byggt ett band runt detta.
Den stora aktören Àr den som levererar rÄvarorna, typ samma överallt.
Pizzagrossisten?
Fast de Ă€r vĂ€l i princip en franchise, vet iaf att typ alla pizzerior runt omkring hĂ€r (inklusive andra stĂ€der) Ă€gs av samma slĂ€kt. Faktiskt rĂ€tt jĂ€vla spĂ€nnande hur pizzeriorna fungerar som en dynasti och ser till att barnen alltid har ett jobb som fallback om det skiter sig, önskar en sjĂ€lv hade detâŠ
deleted by creator
@ludw kan man inte muta de som gör pizza kartonger att göra dem lite större sÄ att mer pizza fÄr plats? crowdfunding kanske?